poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Kategorie wiekowe w telewizji



Dzisiaj w Polsacie po raz setny odświeżali zimny już kotlet - "Conan". Film średni, ale to klasyka, więc obejrzeć trzeba było. Trochę jak zespół Europe i ich hit - "Final countdown", piosenka słaba jak rozpuszczalna nescafe, ale klasyka, której ciężko nie nucić. Dość o jakości filmu. Całość rozchodzi się o sceny walk w filmie. Arnie w filmie lata z mieczem, toporem i innym żelastwem, pozbawiając życia całkiem sporej ilości ludzi. Złych oczywiście, co pewnie go usprawiedliwia. Film od 12 lat. 

Drugim fenomenem jest film Rambo 4, puszczany w wieczornych, ale "normalnych" godzinach. Przyznam się szczerze, że nie obejrzałem całego filmu, ale scen batalistycznych widziałem w nim sporo. Pociski z działa przeciwlotniczego urywają głowy, nogi, dziurawią korpusy. Film od (chyba) 16 lat. Puszczany od godziny 20. 

"Żołnierze .... napier*****" Pytanie co to za twór pod działem? Ręka, ale czym jest reszta?


Przed finałem postu chciałem zaprezentować znaleziony na sieci (http://www.slashfilm.com) zestawienie trupów w poszczególnych, epickich częściach Rambo.
Pierwsza krew:Pierwsza krew 2:
Szacun za tytuł
Trzy po prostuCztery
Liczba złych ludzi, których zabija Rambo w koszulce1123383
Liczba złych ludzi, których zabija Rambo bez koszulki046450 (klata już nie ta)
Liczba złych ludzi, których zabijają kumple Rambo0101740
Liczba zabitych dobrych gości0137113 (szok)
Całkowita liczba trupów169 :)132236
Liczba trupów na minutę0.01 (nuuuudy)0.721.32.59
Liczba scen z seksem0000

 Kiedy ostatnio widzieliście film z cyckiem? W telewizji, a nie w internecie. Ze sceną seksu, chyba każdy film ma kategorię przynajmniej od 16 lat. Teraz moje pytanie: co szybciej wydarzy się w życiu każdego zdrowego człowieka: seks, czy ropizdżenie legionu wrogów z działa lub obcięcie głowy wrogowi?

W wieku 16 lat marzyłem przede wszystkim o wytarzaniu się w zakrwionych flakach wroga, cycki były zawsze na drugim miejscu. Niestety moje życie nie potoczyło się tą ścieżką i widziałem więcej cycków, niż trupów. I cała nauka płynąca z telewizji i kategorii wiekowej poszła się ... nie sprawdziła się.

Na koniec obrazek z jednego z moich ulubionych blogów rysunkowych boli.blog.pl:
Na zdrowie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz