piątek, 13 maja 2011

Roboty Lego NXT

Wpadłem na pomysł, żeby zaprezentować swoje roboty w kolejności chronologicznej.

1. Spuszczacz wody w toalecie:


Niestety ramie robota nie jest wystarczająco silne na mój kibel. Wersja druga robota miała dwa silniki użyte do naciśnięcia przycisku, ale i to nie wystarczyło.

2. Obrońca krzyża:


Chyba najmniej udany robot. Początki, brak cierpliwości i chęć szybkiego zrobienia czegoś. Zainspirowany oczywiście wydarzeniami pod pałacem prezydenckim.

3. DJ Pianola:


Pomysł zaczepnięty od Jacka Fedoryńskiego. Muszę przyznać, że ma chłop jaja. Ja trochę podrasowałem robota. Początkowo chciałem żeby zaintonował "Obławę" Kaczmarskiego, ale właściwie nie chciało mi się pracować nad dokładnym odczytywaniem dźwięków z taśmy ... i jakoś tak został grający nie wiadomo co.

4. Analogowa zmieniarka zdjęć wersja bardzo początkowa:



Chociaż na filmie tego nie widać, robot składa się z jeszcze jednego silnika dociskającego. Docelowo robot ma działać w pętli, a zdjęcia mają się powtarzać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz